Post DIY visto en Handbox

Post DIY visto en Handbox

Quants dies sense escriure al blog, sense publicar. Se”m fa estrany i no se massa per on començar, son tantes les coses que m”han passat aquests darrers mesos que encabir l”activitat del blog m”ha costat i em costa. L”embaras va molt be, pero tot i aixi porto un ritme molt suau i tranquil, no perque m”hagi plantejat una rutina no-stress sino perque el cos m”ho demana. A mes, hi ha la feina a l”escola, si a l”escola, per primera vegada m”han cridat per fer una substitucio, tants anys desitjant entrar a l”escola publica i just ara ho faig amb bombo i plataret!!jajaja!No he deixat de teixir, i els que em seguiu a l”Instagram ho veieu. Ara estic molt motivada amb cosetes noves i que tenen a veure amb la decoracio de l”habitacio de la Vinyet, com la manta.Cuantos dias sin escribir en el blog, sin publicar. Que extrano que se me hace y la verdad no se muy bien por donde empezar, son tantas las cosas que me han pasado estos ultimos meses que hacer cuadrar la actividad del blog me ha costada y me cuesta. El embarazo va muy bien, pero aun asi llevo un ritmo muy suave y tranquilo, no porque me haya planteado una rutina no-stress sino porque el cuerpo me lo pide. A demas, esta mi nuevo trabajo en la escuela, si en la escuela, por primera vez me llamaron para hacer una sustitucion, tantos anos deseando hacer de profesora y entro justo ahora con bombo y platillo!! jajaja!Tejer no he dejado de tejer, los que me seguis en instragram lo podeis fer. Ahora estoy muy motivada con proyectos nuevos que tengan que ver con la decoracion de la habitacion de Vinyet, como la manta.Be, tal i com us vaig prometre us passo el tutorial de la manta, he fet un mostra, vosaltres el que heu de fer es augmentar les mides en funcio a la grandaria que volgueu obtenir.El material necessari dependra de les m ides de la mides finals. La meva fa 95x80cm amb el †œmarc” inclos i pesa 450gr.

Comentarios

Entradas populares de este blog